Продавець Интернет-магазин Dream розвиває свій бізнес на Prom.ua 8 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
1503 відгуків

ШАНОВНІ ПОКУПЦІ!  Усі замовлення опрацьовуємо в порядку черги! Ми працюємо на межі можливостей та всеодно не встигаємо! Кожен з Вас обов"язково отримає відповідь по Вашому замовленню! Ви завжди можете уточнити інформацію у чаті, у вайбер або за телефонами, вказаними на сайті. Просимо вибачення за незручності та сподіваємось на розуміння! СЛАВА УКРАЇНІ!

+380 (67) 584-90-38
+380 (66) 291-23-39
+380 (67) 369-83-68
DreamShop
Кошик

Поширені питання

  • • Як оплатити замовлення?

    Ви можете проплатити замовлення:

    на карту Приватбанку можна наступним чином:

    1. Через систему Приват 24* https://privat24.ua після спілкування з нашим менеджером, який повідомить Вам наші реквізити.

    2. Через систему онлайн-платежів LiqPay та WayforPay на сторінці товару в момент замовлення.

    3. Через термінали самообслуговування в банках, супермаркетах, торгових центрах.

    3. У будь-якому відділенні Приватбанку у Увашому місті.

    Також, якщо Ви є юридичною особою, Ви можете перевести гроші на наш розрахунковий рахунок у Приватбанку.

    Оплатити замовлення післяплатою при отриманні замовлення на Новій пошті. В даному випадку пам'ятайте, що Ви також оплачуєте Новою поштою послуги з пересилання грошей.
    Вартість перекладу буде становити 20 грн + 2% від суми замовлення.

    Т
    очну вартість даної послуги можна дізнатися на сайті novaposhta.ua

    Оплатити поштовим переказом при отриманні посилки на відділенні Укрпошти, вартість послуги можна дізнатися на сайті компанії https://ukrposhta.com вартість поштового переказу сумою до 150 грн. буде становити 5 грн., понад - 8 грн. + 1% від суми.

  • • Защита прав потребителей

    В нашей работе для соблюдения прав покупателей мы руководствуемся законом Про захист прав споживачів   http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1023-12

    Если Вы получили бракованный товар (это бывает очень редко), мы Вам его обменяем. В этом случае обратная доставка за наш счёт.

    Если Вам не подошел цвет, размер, товар не вписался в Ваш интерьер, Вы можете его обменять, сохранив целостность товара и упаковки, по согласованию с менеджером. В этом случае доставку оплачиваете Вы.

    Мы всегда идем навстречу нашим клиентам!!!

    Намагаємося вирішувати всі виникаючі питання інтелігентно і гарно.

    Будемо вдячні Вам за проявлений такт, повага, розуміння, спокійний і доброзичливий тон у спілкуванні!

  • • Скільки коштує доставка?

    Повний розрахунок вартості доставки Ви можете отримати на сайті тієї транспортної компанії, яку Ви вибираєте. Приблизна вартість доставки: Новою поштою від 25 грн., Укрпоштою від 10-15 грн., Інтайм-від 25 грн. за посилки вагою до 1 кг

    Меню на сторінці ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА вказані умови доставки, а також умови для БЕЗКОШТОВНОЇ доставки.

    Для оптових замовлень вигідніше відправляти Укрпоштою.

    Якщо Ви вибираєте оплату післяплатою, то пам'ятайте, що ця послуга також оплачується окремо, тому вигідніше для Вас здійснити оплату на карту Приват банку.

  • • Чи працюєте Ви за дропшиппингу?

    Так. Ми працюємо по дропшиппингу.
    Для цього зробіть замовлення в нашому магазині, вкажіть свій контактні дані, а в коментарях вкажіть адресу клієнта, якому потрібно надіслати товар.

  • • Як вибрати свій розмір

    В розділі ІНФО є сторінка ТАБЛИЦЯ РОЗМІРІВ, де вказані параметри будь-якого товару. Якщо у Вас виникає сумнів щодо правильності Вашого вибору, проконсультуйтеся з нашим менеджером і Ви отримаєте усю необхідну інформацію про товар.

  • • Яка сума мінімального роздрібного замовлення ?

    У нас немає обмеження на мінімальну суму замовлення. Ми приймаємо на роботу будь-яке Ваше замовлення від однієї одиниці товару.

  • • Що мені робити з номером ТТН, що це за цифри в смс?

    Після відправки товару ми Вам відправляємо смс-повідомлення з номером посилки, він може бути таким 59000041****00 /Нова пошта/ або таким 482010304****2 /укрпошта/.

    Ппро цього коду на сайті перевізника Ви можете відстежувати рух вантажу і дізнатися, де він знаходиться в даний момент і коли прибуде. При отриманні посилки на пошті Ви також вказуєте оператору цей номер.
     

    o                    Нова пошта http://novaposhta.ua/tracking

    o                    Інтайм http://www.intime.ua

    o                    Укрпошта http://services.ukrposhta.ua/bardcodesingle/


  • • Як я можу подивитися дату отримання посилки

    Відстежити посилку за номером накладної Ви можете за цим посиланням:

    o                    Нова пошта https://novaposhta.ua/tracking

    o                    Інтайм http://www.intime.ua

    o                    Укрпошта http://services.ukrposhta.ua/bardcodesingle/

  • • Як зробити замовлення?

    Крок 1. Вибираємо товар і натискаємо КУПИТИ

    Крок 2. Потрапляємо в корзину замовлень

    Крок 3. Якщо це єдиний вибраний вами товар, то натискаємо кнопку КУПИТИ та переходимо до оформлення замовлення, заповнюємо поля Ім'я, Прізвище, Телефон, Електронна пошта, Місто. В коментарях можете вказати деталі замовлення, якщо вважаєте за потрібне.

    Нажимаем кнопку ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ

    ВІТАЄМО, ВАШЕ ЗАМОВЛЕННЯ ОФОРМЛЕНИЙ. Після оформлення замовлення, Вам на пошту прийде лист, в якому зазначений статус Вашого замовлення, а також товари в замовленні і контактні дані нашого інтернет-магазину.

    Якщо Ви вибрали декілька товарів, то після додавання товару в корзину КРОК 1, натискаємо

    ПРОДОВЖИТИ ПОКУПКИ і знову потрапляємо в магазин і продовжуємо додавати товари в кошик

    І натискаємо кнопку ПРОДОВЖИТИ ПОКУПКИ після кожного доданого товару. Коли Ви додали до кошика всі вибрані товари, тільки тоді Ви натискаєте кнопку ОФОРМИТИ ЗАМОВЛЕННЯ.

    Після оформлення замовлення з Вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей замовлення. Якщо замовлення зроблено в робочий день до 18.00, то в той же день. Якщо замовлення оформлене після 18.00 або у вихідний день, то наш менеджер передзвонить Вам на наступний робочий день. Зверніть увагу, що всі замовлення обробляються в порядку черги.

  • • Когда я получу свой заказ ?

    Ваш заказ мы обрабатываем сразу же после получения и отправляем в тот же день, либо на следующий, если заказ оформлен вечером.

    Отправки заказов Новой почтой проводятся ежедневно, кроме воскресенья. Заказы, сделанные в субботу и воскресенье, отправляем в понедельник.

            Отправки заказов Укрпочтой проводятся ежедневно до 9.00, кроме воскресенья. Заказы, сделанные в субботу и воскресенье, отправляем в понедельник.

    Если доставка осуществляется Новой почтой, Интайм, то срок от 1 до 3 дней в зависимости от региона.

    Якщо Ви обираєте доставку Укрпоштою, то посилка до Вас потрапить через 4-7 днів також в залежності від дальності відстані і від кількості вихідних днів.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner